Vložení přílohy k emailu objednávky

(Emaily a emailová komunikace)

Prvním krokem pro přidání přílohy k emailu objednávky je uložení souboru do systému. Tak lze provést v administraci eshopu v sekci "Nastavení - Dokumenty a soubory". Po kliknutí na tlačítko "Přidat" v pravém horním rohu již můžete nahrát soubor z Vašeho počítače u kolonky "Soubor ke stažení" tlačítkem "Procházet".

Poté již stačí nahraný soubor nastavit k objednávce jako přílohu. Tuto možnost naleznete v sekci "Objednávky - Stavy objednávek", v editaci stavu objednávky.

Nejčastěji se této možnosti využívá pro přiložení obchodních podmínek k emailu, který je odesílán ihned po vytvoření objednávky. Na našem snímku je veden přesně takový případ.

Pod textem emailu naleznete sekci příloh. V rámci rozbalovacího menu vyberte nahraný soubor a stiskněte tlačítko "Uložit stav".



Zpětná vazba (feedback)

Byl tento článek nesrozumitelný, obsahoval nepřesné informace, nebo v něm nějaké informace chyběly?
Napište nám nebo využijte komentářů níže.

Nový komentář

(nebude zobrazen)