Změna obsahu emailu u objednávky

(Emaily a emailová komunikace)

Změnu obsahu emailů, které se odesílají při změně stavu objednávky můžete editovat v administraci eshopu v sekci "Objednávky - Stavy objednávek". Nejčastěji se tohoto systému využívá u stavu objednávky "Přijatá", tedy v momentě kdy je objednávka vytvořena a klientovi je odesílán první automatický email. Pro editaci tohoto textu klikněte na tlačítko "Upravit".

Poté už stačí upravit kolonky "Předmět e-mailu" a "Text -emailu" a vše potvrdit tlačítkem "Uložit stav". Doporučujeme využívat nahrazovacích položek. Na snímku lze vidět položku %cisobj% která bude nahrazena číslem objednávky nebo položku %domena% která bude nahrazena adresou Vašeho eshopu.

Samozřejmostí je využívání těchto položek pro nahrazení i v textu samotného emailu. Nejdůležitější informace jsou uvedeny v položce %objinfo% která obsahuje celou rekapitulaci objednávky.



Zpětná vazba (feedback)

Byl tento článek nesrozumitelný, obsahoval nepřesné informace, nebo v něm nějaké informace chyběly?
Napište nám nebo využijte komentářů níže.

Nový komentář

(nebude zobrazen)