Nastavení sledování zásilky pro PPL

(Provoz aplikace Shopsun / Nastavení dopravy)

Prvním krokem je nastavení odkazu pro dopravce v editaci způsobu dopravy. Ty jsou k nalezení v sekci "Katalog - Způsob dopravy". Pro sledování zásilky u České Pošty se používá následující odkaz (jak již je z odkazu patrné, zástupný znak %cisloBaliku% se automaticky v systému nahradí číslem zásilky):

https://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=Package&idSearch=%cisloBaliku%

Druhým krokem je v sekci "Objednávky - Stavy objednávek" upravit položku "Text e-mailu", pro stav objednávky u které chci odesílat email s informací o možnosti sledování zásilky. V našem příkladě u objednávky, ve stavu kdy je již zaplacená.

Nyní stačí u objednávek vždy vyplnit v detailu objednávek kolonku "Číslo zásilky" a při změně stavu objednávky dojde k automatickému odeslání emailu s naplněním odkazu na sledování objednávky.



Zpětná vazba (feedback)

Byl tento článek nesrozumitelný, obsahoval nepřesné informace, nebo v něm nějaké informace chyběly?
Napište nám nebo využijte komentářů níže.

Nový komentář

(nebude zobrazen)