Nastavení způsobu dopravy - Zásilkovna

(Provoz aplikace Shopsun / Nastavení dopravy)

Registrace účtu u dopravce Zásilkovna

 

Založení Vašeho nového účtu lze provést na portálu Zásilkovny v hlavním menu pod položkou "Registrace" nebo přímo na odkaze zde. Formulář vyplňte svými údaji a pokračujte stisknutím tlačítka "Potvrdit registraci".

Po založení účtu přejděte v hlavním menu do sekce "Můj účet" a poté do sekce "Informace o Vašem účtu". Kolonku "Heslo API", je třeba si zapamatovat nebo poznamenat.

Nastavení dopravce Zásilkovna v rámci administrace aplikace Shopsun

 

V administraci eshopu přistupte v hlavním menu do "Propojení - Zásilkovna" a zde vyplňte kolonku "Heslo API". Společně s tím již můžete zatrhnout "Aktivovat zásilkovnu" a celý proces dokončit tlačítkem "Pokračovat".

Způsob úhrady

V sekci "Katalog - Způsob úhrady" u způsobu úhrady "Dobírka" vyberte u kolonky "Typ platby"  možnost "dobírka" a celé nastavení uložte skrze tlačítko "Uložit". Upozorňuji, že pokud toto nastavení bude chybět, pak budete na Zásilkovnu předávat informaci, že je balík již zaplacen a po zákazníkovi nebude požadována platba na dobírku. U dalších metod úhrady vyberte v sekci "Typ platby:" příslušnou volbu.

Způsob dopravy

V sekci "Katalog - Způsob dopravy" u způsobu dopravy "Zásilkovna" vyberte u kolonky "Modul" možnost "Zásilkovna" a celé nastavení uložte skrze tlačítko "Uložit". Pokud tento způsob dopravy ještě nemáte vytvořen, máte takovou možnost pod tlačítkem "+ Přidat způsob dopravy" v pravém horním rohu.

Cena úhrady a dopravy

V sekci "Katalog - Cena úhrady a dopravy" již stačí vytvořit kombinace způsobu dopravy  "Zásilkovna" s požadovaným způsobem úhrady tlačítkem "+ Přidat úhradu a dopravu".

Stavy objednávek

Posledním krokem nastavení je stav objednávky v kterém se mají odesílat informace do portálu Zásilkovna. Tak lze provést v sekci "Objednávky - Stavy objednávek", zde zvolíte k editaci stav objednávky v kterém by jste chtěli ony informace dopravci předat. V rámci nastavení tohoto stavu objednávky nastavte kolonku "Akce" na možnost "Podat balík".

Tisknutí štítků na balíky pro doprace Zásilkovna

 

V rámci naší aplikace jsme si pro Vás připravili možnost přímo skrze administraci aplikace Shopsun hromadně vygenerovat seznam štítků na balíky pro dopravce Zásilkovna. Tuto možnost naleznete v sekci "OBJEDNÁVKY - Přehled expedice", v této sekci zatrhnete které objednávky jsou připravené k expedici, vyberete modul "Zásilkovna", a možnost "Generovat štítek". Objeví se Vám možnosti formátu a pozice (důležité například, pokud již na papíře máte nějaké štítky již vytištěné) a kliknete na tlačítko "Proveď".



Zpětná vazba (feedback)

Byl tento článek nesrozumitelný, obsahoval nepřesné informace, nebo v něm nějaké informace chyběly?
Napište nám nebo využijte komentářů níže.

Nový komentář

(nebude zobrazen)