Nastavení Vašeho obchodu pro Dropshipping 2.0

(Provoz aplikace Shopsun / Propojení / Dropshipping 2.0)

Více informací o Dropshippingu naleznete na odkaze zde (Wikipedia) nebo samotném systému Dropshipping 2.0 na adrese zde.

Neprovádějte aktivaci pokud chcete v rámci eshopu prodávat nějaké vlastní zboží. V rámci nastavení služby Dropshipping 2.0 můžete prodávat jen a pouze zboží které nabízí systém Dropshipping 2.0 (všechno ostatní bude odstraněno), veškeré zpracování a expedice objednávek bude řešit pouze systém Dropshipping 2.0.

V momentě, kdy máte v administraci Shopsun v sekci "Propojení - Dropshipping" vyplněné pole "API token" a "ID obchodu", je již propojení systémů úplné. Propojení však vyžaduje určité donastavení aby oba systémy věděli jakým způsobem si přejete fungovat. První volbou je volba marže (cenu jednotlivých produktů lze samozřejmě i posléze měnit v detailu produktu, v sekci "Produkty - Přehled produktů").

Po uložení tohoto nastavení dojde k importu produktů který může trvat i několik minut (závisí na množství zboží a zatížení systému Dropshipping 2.0). Import obrázků ke zboží není proveden ihned společně s importem produktů. Provádí se dávkově a s časovýmy rozestupy. Prosíme o trpělivost, obrázky se mohou postupně načítat i během několika dalších hodin.

Nastavení je rozděleno do několika záložek dle určitých témat:

 

Obchod

 

První záložka "Obchod" obsahuje informace s kterými byl eshop vytvořen (načítáno přímo ze systému Dropshipping 2.0, kde jej lze editovat v sekci "Moje obchody" pod tlačítkem "Editovat").

Nastavení v poli "Informační e-mail o objednávce (zákazník)" je pro Vás velice důležité. Nastavením na "Ano" necháte zákazníky informovat o změnách stavů objednávek přímo systémem Dropshipping 2.0. Pokud zvolíte nastavení "Chci své zákazníky informovat emailem sám", nebude systém Dropshipping 2.0 odesílat žádné emaily zákazníkům. Pro takovou volbu, je třeba níže zaškrtnout pole "Objednávka (zákazník)", aby emaily odesílal náš systém Shopsun.

Pokud jste zvolili možnost odesílat emaily skrze Shopsun, je třeba dovytvořit příslušná nastavení v sekci "Objednávky - Stavy objednávek". Kde ke každému stavu objednávky máte možnost vytvořit text emailu (který se má zákazníkovi automaticky odesílat). Tato sekce disponuje také položkami pro nahrazení začínajícími "%dropshipping".

Některé položky pro nahrazení obsahují data až v určitém stavu objednávky. Například %dropshippingFaktura% bude obsahovat odkaz na fakturu až po jejím vytvoření, tedy nedoporučujeme tuto položku pro nahrazení uvádět ihned v emailu o registraci objednávky.

Objednávka

 

Další záložkou je "Objednávka" kde editujete nastavení zda chcete veškeré přijaté objednávky automaticky odesílat do systému Dropshipping 2.0 a nebo zda je chcete odesílat ručně (tedy příslušným tlačítkem v detailu objednávky).

Testovací režim slouží k otestování služby. Objednávky budou v testovacím režimu vkládány do systému Dropshipping 2.0 ale nebudou předávány k dodavatelům a objednávky tak nebudou expedovány.

Stavy

 

V záložce "Stavy" máte možnost namapovat stavy objednávky ze systému Dropshipping 2.0 vůči Vášim stavům objednávek vytvořených v Shopsun (jejich správu naleznete v sekci "Objednávky - Stavy objednávek"). Tento krok je obzvláště důležitý pokud využíváte odesílání emailů ohledně změny stavu objednávek systémem Shopsun.

Platba

 

Záložka "Platba" obsahuje nastavení které spojuje Vámi vytvořené způsoby úhrady (jejich správu naleznete v sekci "Katalog - Způsob úhrady") se způsoby úhrady které nabízí systém Dropshipping 2.0.

Doprava

 

Záložka "Doprava" obsahuje nastavení které spojuje Vámi vytvořené způsoby dopravy (jejich správu naleznete v sekci "Katalog - Způsob dopravy") se způsoby dopravy které nabízí systém Dropshipping 2.0.

Aktualizace

 

Záložka "Aktualizace" obsahuje nastavení které se váže ke zboží které bylo importováno ze systému Dropshipping 2.0. Pokud si přejete editovat například cenu produktu, název či popis produktu je třeba v této záložce deaktivovat aktualizaci příslušného pole. Položka tak bude naimportována ale po Vaší editaci již nedojde k přepisu Vámi určených hodnot.

Synchronizace

 

Záložka "Synchronizace" skýtá nastavení synchronizace a aktualizace informací o zboží a odběrných místech s možností výběru intervalu. Obecné nastavení obsahuje možnosti "Deaktivovat prázdné kategorie" a "Aktivovat parametrové funkce". Tyto nastavení umožní skrýt kategorie které by byly naimportovány ale neobsahovali by žádné položky (například pokud si nějakým způsobem upravíte seznam zboží od Vašeho dodavatele) a vytvoří položku s výběrem parametru (velikost, barva atd. které nemají vliv na cenu produktu).

 



Zpětná vazba (feedback)

Byl tento článek nesrozumitelný, obsahoval nepřesné informace, nebo v něm nějaké informace chyběly?
Napište nám nebo využijte komentářů níže.

Nový komentář

(nebude zobrazen)