Fio banka

(Provoz aplikace Shopsun / Propojení)

Vstupte do Vašeho Internetbankingu a zvolte položku "Nastavení" v pravém horním rohu. V rámci nového menu vyberte možnost "API" a v této sekci klikněte na tlačítko "Přidat nový token".

Při vytváření nového tokenu, vyberte Váš bankovní účet, u kterého chcete provádět kontrolování přijatých plateb. V poli "Práva tokenu*" vyberte možnost "Pouze sledovat účet", více práv náš systém Shopsun nevyžaduje. Dále máte možnost si token také pojmenovat a určit mu datum, do kterého bude platný. Proces potvďte tlačítkem "Odeslat" a následně proveďte autorizaci vytvoření nového tokenu.

Pro účely eshopu je třeba zkopírovat celý token. Ten je však po vytvoření skrytý a proto klikněte na tlačítko "Zobrazit celý token" a následně proveďte autorizaci zobrazení tokenu. Po autorizaci je již token zobrazen a Vy jej tak můžete přenést do administrace aplikace Shopsun.

Po vstupu do administrace aplikace Shopsun, přistupte do sekce "Propojení - Fio banka". Zde vyplňte do pole "Přístupový token" hodnotu tokenu z Vašeho Internetbankingu. Společně s tím zatrhněte volbu "Aktivovat" a vše potvrďte tlačítkem "Uložit".

Posledním krokem je nastavení, u kterého způsobu úhrady se má provádět kontrola na přijetí platby (nejčastěji volby bankovního převodu mezi účty nebo dobírka). Tuto možnost naleznete v administraci aplikace Shopsun v sekci "Katalog - Způsob úhrady" po zvolení editace příslušného způsoby úhrady.

V poli "Typ" vyberte volbu "bankovní převod" a nebo "dobírka", dle toho, který typ více odpovídá právě editovanému způsobu úhrady (u obou dochází ke kontrole bankovního účtu).

Po tomto provedeném nastavení se Vám začnou v přehledu objednávek v sekci "Objednávky - Objednávky" ve sloupci "Možnosti" objevovat ikony s informací ohledně provedení platby (viz levá část snímku níže).

Stav Platba byla provedena Platba byla zrušena Čeká na uhrazení Nelze ověřit
Ikona Symbol zelené fajfky Symbol červeného kříže Symbol modrých hodin Prázdný šedivý symbol

 

V rámci detailu objednávky se Vám pod tlačítkem "Historie stavů" objevuje bližší popis ohledně provedené platby (viz pravá část snímku níže).



Zpětná vazba (feedback)

Byl tento článek nesrozumitelný, obsahoval nepřesné informace, nebo v něm nějaké informace chyběly?
Napište nám nebo využijte komentářů níže.

Nový komentář

(nebude zobrazen)